Services -

SUPPORT

ADSL



Question

Answer

3% Discount on advance payment of monthly fee for 3 months.

လစဥ္ေၾကး(၃)လစာၾကိဳသြင္းလွ်င္ (၃%) ေလ်ာ့ေပါ့ေပးပါမည္။

Question

Answer

7% Discount on advance payment of monthly fee for 6 months.

လစဥ္ေၾကး(၆)လစာၾကိဳသြင္းလွ်င္ (၇%) ေလ်ာ့ေပါ့ေပးပါမည္။

Question

Answer

15% Discount on advance payment of monthly fee for 1 year.

လစဥ္ေၾကး(၁)ႏွစ္စာၾကိဳသြင္းလွ်င္ (၁၅%) ေလ်ာ့ေပါ့ေပးပါမည္။

Question

Answer

All outstanding payments have to be settled before reactivation the service from suspend or disable state.

ေဘလ္ေၾကြးက်န္ေၾကာင့္ လိုင္းယာယီပိတ္ထားၿခင္းခံရေသာ သူမ်ားကို ထြက္ရွိ ေဘလ္ေၾကြးက်န္မ်ား အားလံုးေပးေဆာင္ၿပီးမွ လိုင္းၿပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ေပးမည္ ၿဖစ္ပါသည္။



Question

Answer

ADSL Line feasibility result will be informed within (3) working days.

ADSL လိုင္းသံုးစြဲႏိုင္ျခင္း ရ/မရကို အလုပ္ဖြင့္ရက္(၃)ရက္ အတြင္းစစ္ေဆး အေၾကာင္းၾကားပါမည္။



Question

Answer

ADSL Service Activation Fee Payable in Myanmar Kyats Only.

ADSL Service ကနဦးတပ္ဆင္ခမွာ ၿမန္မာက်ပ္ေငြၿဖင့္သာ ေပးေဆာင္ရန္ ၿဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Annual & Monthly Fees Payable in USD.

ADSL လစဥ္ေၾကး၊ ႏွစ္စဥ္ေၾကးေပးေဆာင္မႈမ်ားကို ေဒၚလာေငြ ၿဖင့္သာ ေပးေဆာင္ရန္ ၿဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

The request of service plan downgrade, service temporary suspension and service termination can be accepted only within 1st and 7th days of a month and the late request will be affected for the next month.

Service plan ေလွ်ာ့ခ်ျခင္း၊ Service ယာယီရပ္ဆိုင္းျခင္းႏွင့္ Service အၿပီးတိုင္ ပိတ္သိမ္းျခင္း တို႕အား လစဥ္လဆန္း (၇)ရက္ေန႕ အထိသာ ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါသည္။ ၄င္းရက္ထက္ ေက်ာ္လြန္ေသာ ေတာင္းဆိုမႈမ်ားသည္ ေနာက္လအတြက္သာ အက်ံဳးဝင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Annual Fee must be paid in advance.

ႏွစ္စဥ္ေၾကးေကာက္ခံမႈမွာ ႏွစ္တိုင္းၾကိဳတင္ ေပးေဆာင္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Service Plan upgrade, Password change and changes of billing address are free of charge.

လစဥ္ေၾကးၿမွင့္တင္ၿခင္း၊ အီးေမလ္လွ်ိဳ႔၀ွက္နံပါတ္ေျပာင္းျခင္း၊ ေဘလ္စာရြက္ေပးပို႔ရန္ လိပ္စာေၿပာင္းၿခင္းတို့အတြက္ ေပးေဆာင္ရန္မလိုပါ။

Question

Answer

Customer to settle all outstanding payments before the request of temporary suspension or termination of the service is submitted. Maximum period of temporary suspension is 12 months. Service will be terminated permanently if customer doesn’t reactivate the service at YTP sales office after 12 months.

Service အား ယာယီပိတ္သိမ္းထားလိုလွ်င္ စတင္ပိတ္လိုသည့္လအထိ ထြက္ရွိလစဥ္ေၾကး၊ ႏွစ္စဥ္ေၾကးမ်ား အားလံုးေပးေဆာင္ရပါမည္။ ယာယီရပ္ဆိုင္းျခင္းကို အမ်ားဆံုး၁ႏွစ္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္။ တစ္ႏွစ္ထက္ပိုမို ရပ္ဆိုင္းထားသည့္ မ်ားကို ရတနာပံုတယ္လီပို႕မွ အျပီးတိုင္ပိတ္သိမ္းမည္ ျဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Service will be terminated permanently if customer doesn’t settle the outstanding bills in 3 months from the due date. (Please refer to No.3 if the service still needs to be idle after outstanding bill is cleared.)

လစဥ္ေၾကးေၾကြးက်န္၍ ယာယီပိတ္ထားျခင္းခံရၿပီး ေနာက္၃လအထိ ေၾကြးက်န္ေပးေဆာင္ျခင္း မရွိပါက ဝန္ေဆာင္မႈအား အၿပီးအပိုင္ ပိတ္သိမ္းပါမည္။ ေၾကြးက်န္ေပးေဆာင္ျပီး ဆက္လက္ယာယီပိတ္ထားလိုပါက အပိုဒ္(၃)ပါအတိုင္း ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါသည္။

Question

Answer

Annual fee will be issued in the event of suspension (suspend or disable state).

Service အား ယာယီပိတ္သိမ္းထားစဥ္ကာလအတြင္း ႏွစ္စဥ္ေၾကးပံုမွန္ ေပးေဆာင္ရပါမည္။

Question

Answer

50,000 Kyats will be charged for changing Applicant’s Name.

ေလွ်ာက္ထားသည့္ ပိုင္ရွင္အမည္ လႊဲေၿပာင္းလိုပါက (၅၀,ဝ၀ဝ)က်ပ္ ေပးေဆာင္၍ ေၿပာင္းလဲႏိုင္ပါသည္။

Question

Answer

Attribute changes will be charged at 10,000 Kyats for a Service plan Downgrade.

လစဥ္ေၾကးအၿမင့္မွ အနိမ့္သို႔ ၿပန္လည္ေၿပာင္းလဲလိုပါက (၁၀,ဝ၀ဝ)က်ပ္ ေပးေဆာင္ရပါမည္။


MET



Question

Answer

3% Discount on advance payment of monthly fee for 3 months.

လစဥ္ေၾကး(၃)လစာၾကိဳသြင္းလွ်င္ (၃%) ေလ်ာ့ေပါ့ေပးပါမည္။

Question

Answer

7% Discount on advance payment of monthly fee for 6 months.

လစဥ္ေၾကး(၆)လစာၾကိဳသြင္းလွ်င္ (၇%) ေလ်ာ့ေပါ့ေပးပါမည္။

Question

Answer

15% Discount on advance payment of monthly fee for 1 year.

လစဥ္ေၾကး(၁)ႏွစ္စာၾကိဳသြင္းလွ်င္ (၁၅%) ေလ်ာ့ေပါ့ေပးပါမည္။

Question

Answer

All outstanding payments have to be settled before reactivation the service from suspend or disable state.

ေဘလ္ေၾကြးက်န္ေၾကာင့္ လိုင္းယာယီပိတ္ထားၿခင္းခံရေသာ သူမ်ားကို ထြက္ရွိ ေဘလ္ေၾကြးက်န္မ်ား အားလံုးေပးေဆာင္ၿပီးမွ လိုင္းၿပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ေပးမည္ ၿဖစ္ပါသည္။



Question

Answer

Location survey result will be informed within one month.

MET လိုင္းသံုးစြဲႏိုင္ျခင္း ရ/မရကို (၁)လအတြင္း စစ္ေဆး အေၾကာင္းၾကားပါမည္။

Question

Answer

One time installation fee included one media converter and cable - 500 Meter.

ကနဦးတပ္ဆင္စရိတ္တြင္ Media Convert ပစၥည္းႏွင့္ ဖိုင္ဘာေကဘယ္လ္ (၅၀၀)မီတာ ပါ၀င္ၿပီး ၿဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

YTP provides Fiber Optic Cable up to 500-m and Extra Cable Cost is 2,000 Kyats per Meter.

ရတနာပံုမွ မီတာ(၅၀၀) ေကဘယ္လ္ၾကိဳးကို က်ခံၿပီး အပိုကုန္က်မည့္ၾကိဳးဖိုးအား (၁)မီတာလွ်င္ (၂,၀၀၀)က်ပ္ၿဖင့္ ေကာက္ခံပါမည္။



Question

Answer

MET Service Activation Fees, Annual Fees and Monthly Payable in USD Only.

MET Service ကနဦးတပ္ဆင္ခ၊ ႏွစ္စဥ္ေၾကးွႏွင့္ လစဥ္ေၾကးမွာ ေဒၚလာေငြၿဖင့္သာ ေပးေဆာင္ရန္ ၿဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

The request of service plan downgrade, service temporary suspension and service termination can be accepted only within 1st and 7th days of a month and the late request will be affected for the next month.

Service plan ေလွ်ာ့ခ်ျခင္း၊ Service ယာယီရပ္ဆိုင္းျခင္းႏွင့္ Service အၿပီးတိုင္ပိတ္သိမ္းျခင္း တို႕အား လစဥ္လဆန္း (၇)ရက္ေန႕ အထိသာ ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါသည္။ ၄င္းရက္ထက္ ေက်ာ္လြန္ေသာ ေတာင္းဆိုမႈမ်ားသည္ ေနာက္လအတြက္သာ အက်ံဳးဝင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Annual Fee must be paid in advance.

ႏွစ္စဥ္ေၾကးေကာက္ခံမႈမွာ ႏွစ္တိုင္းၾကိဳတင္ ေပးေဆာင္ရမည္ ၿဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Service Plan upgrade, Password change and changes of billing address are free of charge.

လစဥ္ေၾကးၿမွင့္တင္ၿခင္း၊ အီးေမလ္လွ်ိဳ႔၀ွက္နံပါတ္ေျပာင္းျခင္း၊ ေဘလ္စာရြက္ေပးပို႔ရန္ လိပ္စာေၿပာင္းၿခင္းတို့အတြက္ ေပးေဆာင္ရန္မလိုပါ။

Question

Answer

Customer to settle all outstanding payments before the request of temporary suspension or termination of the service is submitted. Maximum period of temporary suspension is 12 months. Service will be terminated permanently if customer doesn’t reactivate the service at YTP sales office after 12 months.

Service အား ယာယီပိတ္သိမ္းထားလိုလွ်င္ စတင္ပိတ္လိုသည့္လအထိ ထြက္ရွိလစဥ္ေၾကး၊ ႏွစ္စဥ္ေၾကးမ်ား အားလံုးေပးေဆာင္ရပါမည္။ ယာယီရပ္ဆိုင္းျခင္းကို အမ်ားဆံုး၁ႏွစ္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ပါသည္။ တစ္ႏွစ္ထက္ပိုမို ရပ္ဆိုင္းထားသည့္ မ်ားကို ရတနာပံုတယ္လီပို႕မွ အျပီးတိုင္ပိတ္သိမ္းမည္ ျဖစ္ပါသည္။

Question

Answer

Service will be terminated permanently if customer doesn’t settle the outstanding bills in 3 months from the due date. (Please refer to No.3 if the service still needs to be idle after outstanding bill is cleared.)

လစဥ္ေၾကးေၾကြးက်န္၍ ယာယီပိတ္ထားျခင္းခံရၿပီး ေနာက္၃လအထိ ေၾကြးက်န္ေပးေဆာင္ျခင္း မရွိပါက ဝန္ေဆာင္မႈအား အၿပီးအပိုင္ ပိတ္သိမ္းပါမည္။ ေၾကြးက်န္ေပးေဆာင္ျပီး ဆက္လက္ယာယီပိတ္ထားလိုပါက အပိုဒ္(၃)ပါအတိုင္း ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါသည္။

Question

Answer

Annual fee will be issued in the event of suspension (suspend or disable state).

Service အား ယာယီပိတ္သိမ္းထားစဥ္ကာလအတြင္း ႏွစ္စဥ္ေၾကးပံုမွန္ ေပးေဆာင္ရပါမည္။

Question

Answer

50,000 Kyats will be charged for changing Applicant’s Name.

ေလွ်ာက္ထားသည့္ ပိုင္ရွင္အမည္ လႊဲေၿပာင္းလိုပါက (၅၀,ဝ၀ဝ)က်ပ္ ေပးေဆာင္၍ ေၿပာင္းလဲႏိုင္ပါသည္။

Question

Answer

Attribute changes will be charged at $15 for a Service plan Downgrade.

လစဥ္ေၾကးအၿမင့္မွ အနိမ့္သို႔ ၿပန္လည္ေၿပာင္းလဲလိုပါက ၁၅ ေဒၚလာ ေပးေဆာင္ရပါမည္။


© Copyright 2016 All rights reserved by Yatanarpon Teleport Public Co.,Ltd. | yatanarponteleport.com.mm