Yatanarpon Teleport

Request Customer Information

Customer များ ပိုမိုအဆင်ပြေချောမွေ့စေရန်အတွက် ရတနာပုံတယ်လီပို့ ၏ လစဉ်လတိုင်းပေးဆောင်ရမည့် Bill Invoice များကို ယခင် Door To Door  ပေးပို့နေသော စနစ်မှ SMS  နှင့် Email စနစ်ဖြင့် ဖေဖော်ဝါရီလမှ စတင်ပေးပို့သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း သတင်းကောင်းပါးအပ်ပါသည်။
သို့ဖြစ်ပါ၍ လူကြီးမင်းတို့၏ Customer ID , Mobile Number , Email Address များကို Customer Care ဖုန်းနံပါတ်များဖြစ်သည့် 09964812301~3 သို့ ဆက်သွယ်၍သော် လည်းကောင်း ၊ Yatanarpon Teleport ၏ Facebook Messenger မှလည်းကောင်း ပေးပို့ပေးကြပါရန် လေးစားစွာ မေတ္တာရပ်ခံအပ်ပါသည်။